Kurban Bayramı dolayısıyla Yenişehir’de düzenlenen bayramlaşma programı, ilçe protokolünün katılımıyla gerçekleştirildi.
Program kapsamında ilçe protokolü üyeleriyle birlikte çeşitli kurumlara ziyaretlerde bulunularak personelin Kurban Bayramı kutlandı.
Program çerçevesinde İlçe Emniyet Müdürlüğü ve İlçe Jandarma Komutanlığı ziyaret edilerek görevleri başındaki güvenlik güçleriyle bayramlaşıldı. Emniyet ve jandarma personeline görevlerinde kolaylıklar dilenirken, özverili çalışmaları dolayısıyla teşekkür edildi.
Bayramlaşma programının devamında huzurevi ziyareti gerçekleştirildi. Huzurevi sakinleriyle bir araya gelen protokol üyeleri, büyüklerin Kurban Bayramı’nı kutlayarak sohbet etti. Ziyarette bayramların birlik, beraberlik ve dayanışma duygularını güçlendiren özel günler olduğuna vurgu yapıldı.
Program sonunda açıklamalarda bulunan Kaymakam Ümit Altay, bayramların toplumsal dayanışmayı artıran önemli günler olduğunu belirterek tüm vatandaşların Kurban Bayramı’nı tebrik etti.